Kuka on tuo nainen/laulun sanat

Aivot lyö tyhjää ja jalkoja kouristaa, varteni on jumissa ja ahdistaa.
Peilistä minua tuijottaa joku hullu jota en voi tunnistaa.
Olisinko normaali jos osaisin enemmän elämään ponnistaa ja silmissä toiveiden ja unelmien minua voisi useammin onnistaa.

Katso minua ja vastaa vaan.
Kuka on tuo nainen joka minua tujottaa.
Kuka on tuo nainen joka minut hulluksi saa ja elämässä aina epäonnen saa.
Kuka se on joka eriparisissa sukissa kävelee ja itseensä iltaisin käpertyy.
Kuka on se nainen...

Kuulen huutoni yössä, oman elämäni painajaisesta yritän itseäni herättää ja uuteen yöhön itseni kerään.

Siinä taas seison yksin yössä ja tuskasta vaikenen, omalle itselleni vittuilen.
Jaksanko taas tätä kylmää maailmaa, jalkani kantaa uuteen aamuun saan.

Katso minua ja vastaa vaan.
Kuka on tuo nainen joka minua peilistä tuijottaa.
Kuka on tuo nainen, joka minut hulluksi saa ja elämässä aina epäonnen saa.
Kuka se on joka eriparisissa sukissa kävelee ja itseensä iltaisin käpertyy.
Kuka on se nainen..

Kuka minua kuuntelee, kuka omat tunteeni runtelee, jos en itseäni tässä maailmassa apuun huutele.
Se olen minä itse, joka selkäni nostan ja epäonnesta kasvan.

Uuteen päivään taas herään itseni ja tunteeni kerään ja jalkoihini laitan eripariset sukat.

Katso minua ja vastaa vaan.
Kuka on tuo nainen, joka minua peilistä tuijottaa.
Kuka on tuo nainen joka minut hulluksi saa ja elämässä aina epäonnen saa.
Kuka se on joka eriparisissa sukissa kävelee ja itseensä iltaisin käpertyy.
Kuka on se nainen..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Meren äärellä/ On the seashore

Väsynyt

En ole prinsessa